Tijdelijke klantenstop

In onze missie staat dat wij elke eigenaar willen verrassen door de kwaliteit van de behandeling en door de omgang met mens en dier. Wij willen net dat stapje extra doen om aan uw wensen te voldoen en om ervoor te zorgen dat het gemak van het dier zoveel mogelijk gewaarborgd blijft.

In de corona-crisis hebben veel mensen besloten om een huisdier aan te schaffen. Dat kunnen wij natuurlijk alleen maar toejuichen en wij zijn uiteraard zeer vereerd dat jullie aan ons de zorg van al die nieuwe huisgenootjes toevertrouwen. Helaas merken we de laatste tijd dat het door de drukte moeilijk wordt om die perfecte kwaliteit te leveren en dat willen we juist zo graag. Daarnaast neemt het werkplezier af door de overvolle schema’s en dat is niet goed. Dus na alle opties te hebben overwogen, hebben we besloten dat we genoodzaakt zijn om een tijdelijke klantenstop in te voeren. Wij willen graag de zorg en service blijven bieden die u van ons gewend bent.

Wanneer een dier in een noodsituatie verkeert, kunt u (binnen onze openingstijden) altijd bij ons terecht. Een spoedgeval zullen wij nooit weigeren. Nieuwe dieren van bestaande klanten zijn ook welkom. Bent u nog niet ingeschreven bij ons maar heeft u wel al een afspraak staan, dan kan deze gewoon doorgaan.

Zodra wij weer ruimte hebben voor nieuwe cliënten en patiënten zullen wij dit melden via onze website en social media kanalen. Ondertussen werken wij door aan creatieve oplossingen om zoveel mogelijk patiënten te helpen.

Excuses voor dit tijdelijke ongemak en hopend op uw begrip.

Het team van Dierenkliniek Vondelpark